klant.
KMDA
diensten.
reportage, social media, video on demand
jaar.
2015 – …
aantal video’s.
4326
opdracht.
Iconisch en historisch. De livestream van de geboorte van Kai-Mook in 2009 zette de dienst Marketing en Communicatie van de KMDA voor altijd op de marketingkaart. Een meesterstuk van directeur Anja Stas en haar team. Dat we in 2015 in ‘de ZOO’ aan de slag mochten was top, maar zorgde ook voor gezonde stress. Geen leverancierschap, maar een gemotiveerde partnership waar de nodige assertiviteit verwacht werd.
aanpak.
On the spot en spot on. Dat was de missie die we ons stelden. Zoveel mogelijk in de parken aanwezig zijn en zo accuraat en snel mogelijk inspelen op de mogelijkheden die zich aandienen. Met een creatieve kijk op aanpak en format, maar ook met een palet aan technische middelen (360°, (FPV)drone, livestreams, …). En bovenal: zoveel mogelijk in het hoofd proberen te kruipen van onze klant en zo de verhalen vertellen met de juiste tone of voice.
resultaat.
Een partnership dat al bijna 10 jaar stevig staat. Om de ‘olifantcirkel’ rond te maken: op kerstdag 2017 rukten Arendsoogploegen uit om de geboorte van het kerstolifantje Suki in beeld te brengen. Tante van Suki is jawel … Kai-Mook…. Het snelle publiceren van de beelden leverde een groot aantal extra bezoekers op in de commercieel interessante kerstvakantie. Dezelfde aanpak werd ook gehanteerd voor de andere KMDA-merken. ZOO Planckendael, ZOO Science, ZOO Heritage, ZOO Foundation tot en met het sublime gerenoveerde Elisabeth Center.